Regelement 2025 โ๏ธ
Beste bezoekers, dit is het regelement van orde. Jullie worden geacht zich aan de regels te houden die hier overzichtelijk op één rijtje staan. Het zijn algemene regels. Details kunnen altijd besproken worden.
Indeling
Regelement van orde 2025 is om problemen en verwarring te voorkomen. Er word geacht dat de bezoekers van de website zich aan de regels houd.
Inhoud
Artikel 1: Algemene regels
Artikel 2: klachten
Artikel 3: meldpunt
Artikel 4: mailen
Artikel 5: offline regels
Artikel 6: inhoud gebruik
Artikel 7: promoties
Artikel 8: samenwerking
Artikel 9: reisvragen
Algemene voorwaarden
De website is bedoeld voor inspiratie doeleinde. Inzicht krijgen voor uw volgende bestemming. Ook staan er weetjes en grappige feitjes bij elke bestemming. Alle inhoud is bedoeld om je te inspireren.
Artikel 1: Algemene regels
De website hanteert normale regels. Maak geen misbruik van de inhoud en als je een reactie plaatst gebruik je formele taal
- Er word niet gescholden en er worden geen haatdragende reactie gedeeld.
- Een tip of kritiek mag gegeven worden op een formele manier
- Ben je het ergens niet mee eens, los je het vriendelijk en netjes op per email
- Reacties die leiden tot intimidatie of seksueel over scheidend gedrag word direct aangegeven bij de politie.
Deze regels zijn in alle omstandigheden van toepassing. Het niet naleven van de regels kan lopen tot grote problemen die niemand wil.
Artikel 1.2: risico’s op ongepast gedrag
Gedrag dat niet door de beugel kan heeft gevolgen. Namen van die personen worden bewaard. Bij anoniemen berichten worden die direct verwijderd.
- Personen met hun huidige naam worden gemaild. En krijgen een officiële waarschuwing en worden geacht zich te gedragen.
- Bij een 3rde waarschuwing word er met de gegevens naar de politie gestapt wegens ongepast gedrag.
- In het geval er een bedreiging of seksuele opmerkingen word er aangifte gedaan.
- De politie zal dit dan zo nodig verder afhandelen.
Artikel 1.3: geen gehoor
De persoon heeft wettelijke rechten waar hij of zij zich zelf mee kan beschermen. Die wettelijke regels zijn in alle gevallen van toepassing.
Artikel 2: klachten
Klachten dienen altijd per email te worden gemeld naar het email adres die de site heeft staan. Alle andere platforms worden niet geaccepteerd. Klachten dienen hieraan te voldoen.
- Een klacht dient per email te worden gemeld
- De klacht moet een exacte omschrijving hebben.
- Er moet een bestand mee geleverd worden met daarin het probleem.
- De persoon dient bereikbaar te zijn via het email adres waar hij of zij op mailt.
Het kan zijn dat er een email word terug gestuurd met het volgende.
- De klacht is niet duidelijk
- Het probleem is niet op te lossen door de website eigenaar zelf
- Het probleem kan langer aanhouden
- Of het mee geleverde bestand is niet in te zien.
Gegevens indien er terug gemaild word, zal bewaard worden tot alles duidelijk is. Daarna worden gegevens verwijderd. Tot 21 dagen kan de gegevens bewaard blijven. Als het probleem dan niet is opgelost word er toestemming gevraagd worden of de gegevens langer bewaard kan blijven.
Artikel 2.1: valse klacht.
Een klacht is niet direct vals. Een valse klacht is hier beschreven
- De persoon is niet duidelijk in het mail verkeer en kan niks aantonen.
- Het verhaal word meerdere keren verdraaid
- Klachten die via andere platformen gaat worden niet behandeld en zullen bestempeld worden als vals.
Het kan zijn dat er onbedoeld een klacht als vals word bestemd. De website eigenaar zal hiervoor zijn excuus moeten maken.
Artikel 3: meldpunt
Alle klachten, problemen of anders dienen per email te worden gemeld. Anders word jouw probleem niet verholpen. Er zijn uitzonderingen
- De persoon die geen emailadres heeft kan dat aangeven via een andere platform. De persoon kan dit aantonen.
- De persoon heeft problemen met het email systeem en kan dat aantonen.
Dit zijn 2 regels waar er een uitzondering word gemaakt.
Artikel 4: mailen
Alles dient per email te worden gemeld. Ongeacht je probleem en hoe groot of klein. De persoon geeft het volgende mee die in de mail moet staan.
- Een bestand met een probleem of klacht.
- De naam van de persoon
- En een goede omschrijving
- De persoon mag aangeven dat zijn of haar email adres verwijderd moet worden.
In het laatste geval zal de website eigenaar dit direct na het lezen dat zonder reactie doen.
Artikel 5: offline regels
De website is 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar online. Echter zijn er uitzonderingen waarbij de website offline moet gaan.
- Er is een vermoede dat de website gehacked is. Voor de veiligheid van alle zal de website offline gaan tot er meer duidelijk is.
- Er staat een grote aanpassing te wachten. Dan is de website niet gebruikt vriendelijk en is de site tijdelijk niet bereikbaar. Er word dan een indicatie gegeven.
- De website toont grote problemen die het gebruik onmogelijk maakt.
Er kunnen ook afwijkende redenen zijn waardoor de website offline gaat. Wat u moet weten is dat er er altijd bij staat waarom de site offline is. Ook is er in sommige gevallen een tijdsbestek. Denk aan een groot onderhoud of grote aanpassingen.
Artikel 6: inhoudelijk
De website geeft inzicht in vakantie die de eigenaar van de website heeft gemaakt. Denk aan foto’s, films, korte video’s of teksten. Het is niet toegestaan deze foto’s, video’s, films en teksten te gebruiken. Toch kan je het wel vragen.
- Aanvraag kan worden ingediend via een aanvraag formulier. Deze kan je via het email adres opvragen. Deze kan je uit printen, invullen en in scannen en per email terug sturen.
- De inhoud die je leent mag nooit gebruikt worden voor publicatie doeleinde. Hier mee schend je artikel 6.
- Heb je geen toestemming. Dan is het verboden de inhoud die je wilt lenen te gebruiken.
Overtreed je dit artikel dan kan je dat oplossen door het te verwijderen. Hiermee is het opgelost. Doe je dat niet dan zijn er consequenties.
Artikel 7: promotie
Mensen promoten doe ik niet zomaar. Dit is altijd in overleg. De persoon word dan bijna altijd op Instagram gepromoot. Als je word promoot dan mogen er maximaal 2 links zijn. Het kan ook zijn dat alleen de naam online komt te staan. Dit mag de persoon zelf aangeven.
- · De persoon is gepromoot en het account daarvan is gehacked. Dan word de link naar het account verwijderd. Ook word dit gemeld op de website zelf.
- · Je krijgt het verzoek het account niet op te zoeken, te volgen of contact te leggen. De website eigenaar is niet verantwoordelijk als het mis gaat.
- · De eigenaar stelt de persoon op de hoogte en geeft de opties vrij die kan worden toegepast. Denk aan een nieuwe link, een ander account of dat hij niet meer gepromoot wil worden.
Je kan je voorstellen dat als je account gehacked is je niet bezig bent met deze website. Daarom geef ik mensen de tijd en is de keuze volledig aan de persoon zelf. De persoon mag zelf beslissen wat er verder gebeurt.
Artikel 7.1: promoten
Je word zoals eerder aangegeven niet zomaar gepromoot op de website. Je hebt dan een trip gemaakt en je bent bekent met de eigenaar van de website. Ben je niet bekend bij de eigenaar word je ook niet gepromoot. De kans dat jij gepromoot word is dus aanzienlijk klein. Zeker als je de eigenaar niet kent.
Artikel 7.2: link werkt niet
het kan zijn dat de link niet werkt. Het blijft immers techniek. En soms werkt dat niet naar behoren. Dit kan iedereen aangeven. De eigenaar zal dit dan snel verhelpen. Mocht de persoon die gepromoot is er zelf achter komen dan is dat met een appje zo verholpen.
Artikel 8: Samenwerking
De eigenaar doet over het algemeen alles alleen. Eén officiële samenwerking zal er niet snel plaats vinden. Ook zullen andere mensen niet snel aan deze website werken behalve de eigenaar. Ook inkomende mails die vragen om te helpen worden over het algemeen niet beantwoord. Dit omdat de eigenaar het allemaal zelf in handen wil hebben. Momenteel zijn er geen uitzonderingen. Deze regel kan worden aangepast indien de eigenaar zich bedenkt. De kans dat je echt samenwerkt met deze website en de eigenaar is nu heel klein.
artikel 9: Reisvragen
via de pagina mijn persoonlijk reisadvies word er een email adres opgevraagd. Uw privé gegevens deelt u dus met de eigenaar. Er word op de volgende manier mee omgegaan
- Uw gegevens worden na het beantwoorden verwijderd uit het systeem.
- Uw vraag word binnen 14 werkdagen beantwoord via de email.
- Is uw reis vraag niet beantwoord kunt u dat per email aan Matthijs doorgeven. U word dan gelijk geholpen.
Uw reis vraag is een persoonlijke vraag. En alle gegevens worden na beantwoorden direct verwijderd.